Saturday, October 24, 2009

Jo Malone






Är ett evigt fan av Jo Malones produkter. En av hennes parfymer är en doft som blivit min-den-där-speciella. Flaskan har dock varit slut ett bra tag nu så jag är glad över att maken kommer hem från London imorgon förhoppningsvis bärandes på en ny. Bara påsen & den fina kartongen gör mig glad & jag sparar sådär lite pubertalt på allt detta. Än så länge går det endast att beställa online om du bor eller har en leveransadress i England, men annars kan man ringa och göra en beställning så ordnar de det. Ska du dock till London snart, missa då inte denna pärla.

1 comment:

  1. tack vare din blogg kunde jag inhandla Jo Malones produkter när vi var strandsatta pga snöoväder i Munchens flygplats.
    Härliga produkter och underbara dofter.
    Kram och tack
    Ingrid

    ReplyDelete