Thursday, November 5, 2009

På väg...


Ett av mina inte så smickrande smeknamn är "Måsen". Bättre det kanske än "Morsan". Allt har jag mitt tydligen så inspirerande efternamn att tacka för. Nu är i alla fall Måsen, Morsan, Mårs, AnaBanana eller vad vi nu ska bestämma oss för - äntligen på väg till NY. Jag har ju tjatat lite om detta & är absolut precis hur insnöad som helst på det här med att just New York är den mest underbara staden, men vad göra - det är ju ett faktum! Ska försöka vara sådär modernt mobil och blogga lite från plats, det ska bli spännande att se hur min tekniskt handikappade ådra klarar det. Men just nu sitter jag nog på planet (fick för-programmera detta) & är garanterat livrädd med oproportionelig ångest för att dö & behöva lämna sonen ensam kvar....Usch ja, vad är det för tankar man har?! Men det kommer bli bra det här, bara några timmar ångest kvar innan 4 hela dagar av underbart tar vid. Må så gott!

No comments:

Post a Comment