Friday, November 13, 2009

Smaken - inte alltid som baken





Träffade en mycket god vän häromdagen som efteråt skickade mig flera grymma inspirationslänkar (tack S!). Till min stora glädje upptäckte jag på en av dessa att tidigare nämnd Abigail Ahern har en syster, Gemma, som också besitter ett hem som ser så härligt ut att jag vill smaka på det. Lustigt, läskigt eller bara systerlikt så är syskonens hem väldigt lika. Färgsättning, möbler, tapeter & idéer genomsyras av samma smakfulla ådra. Inte så konstigt i och för sig då även Gemma jobbar för Atelier Abigail Ahern & lägenheten blev ett gemensamt projekt med målet att ej spendera mer än $10,300. Hursom tar jag gärna copy-paste på båda!

Ps. Omnämnd S har visserligen tagit en paus i sitt bloggande för tillfället då han blivit lejonhanemätt, men ändå värt ett besök då inläggen är briljanta. Ds.

1 comment:

  1. Åhhh, det gråa vardasrummet var ju magiskt snyggt! Och med de gula och rosa detaljerna...mmmm! =)

    ReplyDelete