Friday, January 15, 2010

Camillas fina





I och med detta inlägg så får jag erkänna öppet att innan jag startade blogga själv i oktober inte hade någon som helst koll på bloggvärlden (förutom några av de absolut största bloggarna som är omöjliga att undgå). Det var inte det att jag inte var intresserad, det blev bara helt enkelt aldrig av att kolla - hade faktiskt ingen aning om hur mycket kul och inspirerande som faktiskt fanns där ute. Nu kan jag inte tänka mig något annat än att kolla alla roliga saker som begåvade människor runt om i världen gör och skriver om. En av de bloggar jag därmed missat är hur bra och fin som helst, nämligen Dreamhouse. Camilla (som jag dessutom jobbat med under mina år på MTV då hon var på skivbolag, så jag borde haft koll) som driver bloggen hittade drömtomten 2006, rev existerande hus och har sedan dess byggt upp ett fantastiskt fint hem och det går att följa processen för varje steg. Det plus annat smått och gott. Bilderna ovan som är tagna av Camilla själv visar husets fina badrum. Ett sådant kan jag mycket väl tänka mig att ha. Heja Camilla!

2 comments:

  1. man fastnar gärna vid datorn - ett säkert sätt att få valuta för tiden -
    annagillar ....
    Tack
    Berit

    ReplyDelete