Saturday, February 27, 2010

Tillfälligt avbrott


Hej kära läsare,


Tusen tack till Er för att ni följer mig så flitigt, det gör mig glad varje dag. Nu har dock den mycket efterlängtade finaste lilla tjejen kommit till världen och jag kommer därför att ta en liten paus i blogggandet för att fokusera allt på henne och resten av familjen. Lovar dock att inte bli borta under alltför lång tid och inte omöjligt att tid kommer att ges för ett inlägg här och där heller. Välkomna att hänga med när det väl är dags & att kika på arkiv-fint så länge.

Må nu så gott!

Anna x

5 comments:

  1. Grattis, speciellt till storebror Otis. Har på avstånd följt dig via din mamma och vad du gillar via din blogg. Underbart att vårens gudinna får sätta namn på er dotter. Fortsätter kolla "Anna gillar" - vem vet när det dyker upp något nytt och spännande.
    Kerstin

    ReplyDelete
  2. Grattis till en liten tjej!
    Vad jätte kul!
    Coocona i hemmet oh bara mys med storebror och liten syster.
    / lilla.u

    ReplyDelete
  3. Grattis Anna. Njut och ha det gott med familjen . Men - jag ser fram emot att du kommer tillbaka och inspirerar mig och många med mig.
    Helena.

    ReplyDelete
  4. Gratulerar till nytillskottet. Hoppas att du har det bra.
    Inväntar tålmodigt att du kommer igen.
    Happy

    ReplyDelete
  5. Tusen tack kära ni för fina kommentarer, hälsningar och gratulationer! Välkomna tillbaka för nu är jag här igen. Ax

    ReplyDelete