Saturday, October 9, 2010

Födelsedag



Skämt åsido, men tack för att ni är här! Tänkte förr att det endast är 20+ som har tillåtelse att ägna sig åt detta underbara tidsfördriv, men idag fyllar bloggen 1 år (och jag inte 20)! Det som började som något av en flykt från en del jobbiga saker som hände då, är nu något jag har svårt att vara utan. Tack för att ni följer med, hoppas ni hittar saker ni gillar! Och tipsa gärna era vänner om Anna Gillar, det gör mig glad. Trevlig lördag till Er!

Anna x

Bild via We Heart It

3 comments:

  1. Vi är ett tjejgäng som är mycket glada för att du fortsätter med din blogg som inspirerar oss så mycket.
    Du visar saker som inspirerar såväl oss som är fattiga som bättre bemedlade.
    Älvorna

    ReplyDelete
  2. Jag vill förmedla att din flykt bidrar till mitt välbefinnande.
    Att skapa en skön miljö för barn och vuxna i denna rätt hektiska värld är åtminstone för mig väldigt angeläget.
    Det lilla är många gånger det stora.
    Filippa igen

    ReplyDelete
  3. Å vad glad jag blir, tack Älvorna och Filippa! Ax

    ReplyDelete