Monday, September 26, 2011

Too much thinking

Working from home today and realize that I have to stop thinking too much about what to do with different spaces of the house. I have so many ideas of what to do that it many times ends up with a year passing by with nothing actually happening. It is just one of those things with your own home, you want it to be so perfect it turns out the other way instead. This thought definitely got clearer today while instead of sitting at my desk (where I don´t want to sit before I have prepared the area around it nicely....stupid idea, I know) I´m as always crumbled up cheese-doodle-style in the sofa with severe back pain as result. Maybe I should just skip the interior design part for once and just sit where it is comfortable?!! Recognize the feeling?

Pic via Remodelista

3 comments:

  1. Jepp. Är VÄL bekant med känslan! :)
    Jag sätter upp små moodboards lite här och var, med planer på hur det ska se ut när jag är klar. Ser bilden såå tydligt framför mig att jag tror att även andra ska förstå hur fint det "är" eller kanske skulle kunna bli....
    Tyvärr ser de allra flesta den krassa verkligheten. Gaaahh. ;)

    ReplyDelete
  2. Känner igen, så väl. Jag har skaffat ett "göra-block" där jag plitar ner alla idéer. På sikt syns det ju hur många man bockar av och hur många som förblir just.. idéer.

    ReplyDelete
  3. Pella & Frida - vi får helt enkelt köra på med antecknandet, mood boards & drömmar, det är ju så sjukt härligt att göra just det. Så blir det säkert något i slutändan och förhoppningsvis av de bästa idéerna då. Axx

    ReplyDelete