Wednesday, January 4, 2012

Dreams

Very true - every year comes with all of this. What are your dreams and hopes for this year? I REALLY want to know. Just share one thing at least. In addition to every years´s primary wish of health for everyone around me and myself - this year is very much about starting up my new job as interior stylist and decorator. I´m so very humble to this challenge & know that it is a really tough way to get there, but I´m so exited about trying and am hoping for this dream that I´ve had for a long time to come through.  There, now I´ve said it out loud here as well so no turning back. Please share you too! Small or big, everything counts.

Pic via Divine Timing

9 comments:

  1. Oj, det är en massa saker, men att ta tag i hälsa och träning står som prio ett. Sen så står fix med lägenheten som nummer två. Det är en låång lista.

    Hoppas att allt går bra med ditt nya jobbprojekt, håller tummarna!

    ReplyDelete
  2. stort lycka till!
    du kommer greja det ...

    inga nyårslöften men en önskan om positivitet och att leva & njuta av nuet.
    och att min lilla firma ska gå bra, med allt vad det innebär.

    ulrika

    ReplyDelete
  3. Lycka till bästa Anna, det kommer att gå galant! <3

    ReplyDelete
  4. Anna K - tack snälla för lyckönskningar! Och önskar dig allt detsamma med träning, lgh & resten av listan. Träning ligger nog på de flestas lista, inkl min - svårt att komma igång med det där...Men vem vet, kanske 2012?

    Ulrika - tack snälla!! Lycka till önskar jag dig också med firma och önskan om nuet!

    Lotta - tack fina du, med din utbildning i ryggen har jag bästa grund för att lyckas. Tack för allt det!!

    Axx

    ReplyDelete
  5. Vad spännande! det kommer gå jättebra :)
    inga nyårslöften här heller, kan aldrig hålla dom ;)
    Trevlig helg till dig!
    kram

    ReplyDelete
  6. Åh vad roligt och spännande! Stor lycka till!

    Med tanke på att Ebba precis före jul utrycker: Mamma tjock, pappa rolig, så borde väl mitt nyårslöfte vara att komma i bättre form :-)!

    ReplyDelete
  7. Ingrid
    Ska lära mig mer om långsamhetens lov och faktiskt acceptera att ha lite tråkigt ibland
    kram

    ReplyDelete
  8. Stort lycka till Anna! Jätteroligt att höra! Modigt av dig. Jag tror att det kommer gå toppen. Du har öga och känsla och går in hårt för det du gör. Jag håller alla tummar för att det blir massor med uppdrag. 2012, here we come! Många kramar, AJ

    ReplyDelete
  9. Annie - tack snälla! Jag brukar tyvärr heller aldrig hålla nyårslöften därför kör jag listor med mål istället och hoppas på att beta av dem...

    Linda - tack! OCh du, du kan inte vara tjock. Det vet jag! Fy Ebba, stygg bebis...:)

    Ingrid - det låter klokt! Det roliga blir dubbelt så kul på det sättet

    AJ - tack fina för otroligt snälla ord! Blir alldeles varm inombords.

    Anna xx

    ReplyDelete